آتش بازی و نور افشانی

اجرای مراسم آتش بازی و نور افشانی | فروش لوازم و ملزومات آتش بازی

آتش بازی و نور افشانی

اجرای مراسم آتش بازی و نور افشانی | فروش لوازم و ملزومات آتش بازی

آتش بازی زمینی و وسایل آتش بازی زمینی

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ق.ظ

همانطور پیشتر گفتیم آتش بازی به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم می شود. که در ادامه این مطلب به "آتش بازی زمینی" میپردازیم.

آتش بازی زمینی:

آتش بازی زمینی به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شود. که هر یک در فضاهای بسته یا باز کاربرد دارند. از وسایل آتشبازی زمینی می توان به آبشارهای گرم و سرد، دود و مه سرد، چرخونک، فرفره و فلاشر اشاره کرد.

وسایل آتش بازی زمینی در مراسمات مختلفی مانند مراسم عروسی، افتتاحیه، اختتامیه، نیمه شعبان، چهارشنبه سوری و غیر کاربرد دارند.

وسایل آتش بازی سرد :

وسایل آتش بازی سرد ترکیبات خاص و گرمای کمی دارند و جرقه های آتش زا و مشتعل ندارند و با استفاده از ابزار الکتریکی بصورت کاملا امن و قابل کنترل اجرا می شوند. و برای فضای های بسته مناسب می باشند. از وسایل آتش بازی سرد می توان آبشار های سرد برقی را نام برد.

وسایل آتش بازی گرم :

وسایل آتش بازی گرم با استفاده از فیتیله و گوگرد شروع به سوختن و تولید نور می کنند، در این نوع آتش بازی باید بسیار احتیاط نمود، زیرا که گرمای بالای آن باعث سوختن اجسام نزدیک آن میشود. این نوع آتش بازی را باید در فضای باز و مناسب اجرا نمود. از وسایل آتشبازی گرم می توان آبشارهای گرم را نام برد


مجموعه آتش بازی و نورافشانی رویال در زمینه اجرای مراسم و فروش وسایل آتش بازی زمینی بصورت گرم و سرد خدمات ارائه می نماید. برای تماس با ما یکی از شماره های زیر را لمس کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی