آتش بازی و نور افشانی

اجرای مراسم آتش بازی و نور افشانی | فروش لوازم و ملزومات آتش بازی

آتش بازی و نور افشانی

اجرای مراسم آتش بازی و نور افشانی | فروش لوازم و ملزومات آتش بازی

نورافشانی

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

نام دیگر آتش بازی عبارت " نورافشانی " است که اغلب در کنار لغت آتش بازی می آید، در واقع عبارت " آتش بازی و نورافشانی " مکمل یکدیگر هستند و به این صورت فهم درستی را منتقل می کنند.

نورافشانی عملی است سرگرم کننده و مفرح و دیدنی که با مواد انفجاری ضعیف شده، در رویداد ها، جشن ها و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت نورافتشانی نمایشی است که با استفاده از وسایل آتش بازی مخصوص، اشکال و جلوه های زیبایی از انفجار و فَوَران مواد منفجره، را به وجود می آورد.

اجرای نورافشانی

امروزه اجرای مراسم نور افشانی و آتش بازی ، بادکنک آرایی ، کاغ پاش ، افکت و مه سرد در مراسمات افتتاحیه و جشن های ملی و مذهبی ، جشن تولد و عروسی بسیار رایج شده است.

مجموعه رویال توانسته با بکارگیری بهترین و جدیدترین روش ها و با استفاده از محصولات مجاز و استاندارد آتش بازی باعث زیباتر شدن مراسمات گردد و بهترین خاطرات را برای مشتریان خود رقم بزند.

نورافشانی مراسمات

مجموعه رویال در اجرای نورافشانی برای ارگان های نظامی، دولتی، خصوصی، مراسمات افتتاحیه و اختتامیه و جشن های ملی و مذهبی سابقه درخشانی دارد و می تواند بهترین انتخاب شما برای برگزاری مراسم آتش بازی باشد.

نورافشانی عروسی و جشن تولد

بادکنک آرایی یا تزئینات بادکنکی ، دستگاه کاغذ پاش ، اجرای افکت و مه سرد از جمله روش های تیم رویال برای بهتر شدن هر چه بیشتر زیباترین لحظات زندگی هموطنان و مشتریان عزیز است.

نورافشانی هوایی

شامل توپ های باز شو است که از طریق لانچر به بالا می روند و در ارتفاع مشخصی منفجر و ترکیبی از نور و آتش را ایجاد می کنند.

نورافشانی هوایی بدلیل شلیک توپ ها و مواد منفجره به بالا باید در فضای باز و مناسب اجرا شود.

این نوع آنورافشانی بیشتر برای جشن های بزرگ و مراسماتی که در فضای باز هستند مناسب می باشد.

از وسایل آتش بازی هوایی می توان به منور، کهکشان، چلچه، موشک و لانچر اشاره نمود که هر کدام زیبایی و اشکال خاصی را ارائه می دهند.

نورافشانی زمینی

نورافشانی زمینی به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شود. که هر یک در فضاهای بسته و باز کاربرد دارند. از وسایل آتش بازی زمینی می توان به آبشارهای گرم و سرد، دود و مه سرد، چرخونک، فرفره و فلاشر اشاره کرد.

وسایل آتشبازی زمینی در مراسمات مختلفی مانند مراسم عروسی، افتتاحیه، اختتامیه، نیمه شعبان، چهارشنبه سوری و غیر کاربرد دارند.

وسایل آتش بازی سرد را می توان در فضای بسته و حتی داخل خانه برای جشن های تولد استفاده نمود زیرا ترکیبات خاصی دارند که مانند وسایل نورافشانی گرم باعث سوختگی و آتش سوزی نمی شوند، و کاملا امن و قابل اطمینان هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی